Podsumowanie tygodnia #2

By | niedziela, stycznia 18, 2015 Zostaw komentarz
 
W tym tygodniu skupiłem się bardziej na oglądaniu filmów, ale oprócz tego sprawdziłem również płytę "Zła Sława".


Flint – Zła Sława


Słyszałem sporo dobrych opinii o tej płycie, więc miałem duże wymagania. No i po sprawdzeniu całego albumu nie wiem dlaczego zrobił taki szum. Jest ciekawa i oryginalna, ale bez przesady. Styl Flinta niezbyt mi się spodobał, ale może w przyszłości się to zmieni. Na pewno dużym plusem są szczere teksty, których ciągle chce się słuchać. Świetnie są również bity, które fajnie łączyły się z głosem rapera. Najlepszym numerem z płyty jest jak dla mnie „Moja pierwsza groupie” z super refrenem.

Wolny Strzelec
Miałem spore wymagania odnośnie tego filmu, gdyż słyszałem o nim sporo dobrego. Trochę się jednak zawiodłem, bo jest kilka średnich elementów, jak na przykład prosta fabuła. Genialna jest za to gra aktorska, ujęcia, stylistka, muzyka i świetny, mroczny klimat.

 
 
 
 
Głupi i Głupszy bardziej
Odgrzewanie tak starego kotleta raczej nie było dobrym pomysłem, choć fajnie było zobaczyć znowu znanych bohaterów. Humor jest jak dla mnie zbyt głupi, choć wiem, że o to w tym filmie chodzi, ale jednak pierwsza część inaczej do tego podchodziła, a tutaj żarty są głupie jakby na siłę. Gra aktorska w ogóle mi się nie spodobała, gdyż aktorzy często przesadzali z mimiką, lecz widać, że się dobrze bawili w tych rolach, co jest akurat fajne. Trochę się zawiodłem na tym filmie, choć nie oczekiwałem zbyt wiele.
 
 
[Rec] 3: Geneza
Dwie pierwsze części były dobre, ale trójka jest niestety okropna... To już nie jest horror, a bardziej komedia, gdzie ciągle widzimy pełno bzdur i komicznych sytuacji. Scenariusz to badziew, a gra aktorska tu nie istnieje. Jedynie pierwsze 20 minut da się jakoś oglądać. Pewnie obejrzę czwartą część, ale nie liczę na udany seans.

 
 
 
Oscary 2015 – Nominacje
Poznaliśmy już nominacje do tegorocznych Oscarów i nawet mnie one zaskoczyły. Głównie jeśli chodzi o nieobecność niektórych tytułów i aktorów. Miałem nadzieję, że Tusk przynajmniej dostanie nominację za scenariusz, a Jake Gyllenhaal powinien mieć zapewnioną nominację za rolę w Wolnym Strzelcu. Przecież genialnie tam zagrał. Na pewno obejrzę rozdanie nagród, bo rok temu wyglądało ono świetnie. Jeszcze sporo czasu do tego wydarzenia i na pewno będziecie mogli przeczytać u mnie podsumowanie związane z rozdaniem Oscarów.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: