#FantastyczneWyzwanie2015

By | czwartek, stycznia 08, 2015 Zostaw komentarz

Jako że już mamy nowy rok, to w sieci pojawia się wiele wyzwań, których możemy podjąć w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Zainteresowało mnie jedno z nich, a dokładniej #FantastyczneWyzwanie2015.


Wyzwanie to polega na przeczytaniu minimum 12 książek z gatunku fantastyki. Lecz nie są to byle jakie tytuły. Chodzi o pozycje z kanonu Sapkowskiego. Autor sagi o Wiedźminie ułożył spis książek, które powinien znać każdy szanujący się fan gatunku. Tytułów jest na niej sporo i oczywiście każdy może przeczytać ile chce, jednak minimum wynosi 12. Zapewne przeczytam więcej i będę na bieżąco pisał o czytanych tytułach.
 
Okazało się, że kilka książek z tej listy już przeczytałem, jak na przykład trylogię Władcy Pierścieni, Silmarilion, czy Harry'ego Pottera. Kilka z tych książek nawet mam w domu, a nigdy ich nie czytałem. Jedną z nich jest Widmowy Jack, a więc będzie to dobra okazja, by się z nią zapoznać.

Nie jestem fanem fantasy, wolę czytać książki z gatunku Sci-Fi, jednak jest to dobra okazja, by się spróbować przekonać do tego gatunku. Już kilka książek sobie wybrałem, więc niedługo wyruszam do księgarni i zabieram się za czytanie. Możliwe, że będę recenzował te książki, jednak nie jest to nic pewnego, bardziej możliwe jest to, że po prostu będę je krótko opisywał w nowym cyklu, który zacznie się już w tą niedzielę, ale to już niedługo zobaczycie czym on będzie. 

Link do spisu książek z kanonu Sapkowskiego: http://www.kacikzksiazka.pl/2014/02/kanon-fantasy-wedug-andrzeja.html
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: